2014年3月19日 星期三

意外

毛毛,好耐没有和你傾計了,你知嗎?媽媽此刻心情壞透了!一次例行檢查,竟發現胃內有一粒瘜肉,兩粒胃腸皮質瘤,(是什麼東西??)切除會有風險,因太貼近胃底部,好易整穿胃部,唔切會大得好快!更會有機會惡化!!應該點做??媽媽顧慮是公公,婆婆年紀老邁,誰人可照顧他們?還有二佬,三佬,和細佬佬!唉!彩虹橋上的你會否支持媽媽?媽媽很掛念和愛你!

17 則留言:

  1. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  2. 點呀?最後決定點樣做?希望你一切安好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在安排六月中做手術!謝謝你的關心!

      刪除
  3. 切除或是個安心的選擇, 之後小心保護個胃可行嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀!决定做內視鏡切除,感謝你的關心!

      刪除
  4. 噢,咁醫生點講呢? 唔切得唔得?

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩遇到教授級醫生,一般醫生唔適做這個手術,如果唔切會有機會轉壞,現决定六月中做,因為要安排兩老覆診後!很多謝你們的支持,我會無事的,謝謝!^~^

      刪除
    2. 咁就好了,難得有教授醫生幫忙,為你禱告~~
      之前係咪要食肥D呢 ....

      刪除
    3. 謝謝你為我禱告!天父對我的愛是無限!現在可以放肆的進食了………………:-)

      刪除
  5. 來遲了,sorry , 細妹媽告訴我才知道....
    决定六月做手術....
    希望一齊順利....以後要好好保護胃部....
    還要照顧兩老.....要小心身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 很感謝你們的心,我會無事的!謝謝!

      刪除
  6. 很多謝你們的關心,我會無事的!謝謝!

    回覆刪除
  7. 手術做左未呢?
    保重身體喔...
    等你更新博文啊...

    回覆刪除