2013年10月20日 星期日

煩躁

2013好快就成為過去,呢半年發生好多事,將媽媽由九龍搬到屯門,無非係為咗方便照顧,搬好之後要為可以鬆一口氣,誰知毛毛得了急性腎衰竭,短短4日就離我而去,我完全接受唔到!待到可以慢慢淡忘,爸爸又突然發高燒入了急症室,總算搵到原因是細菌入血!丫烏突然執笠,又要將blog全部搬走!當一切定下來,諗住放大假往日本一行,誰知特區護照還有4個月限期,我下星期便飛,到時都唔知可唔可以入境?真係一不離二,二不離三,呀!點算??

8 則留言:

  1. 哎呀!真係多事之秋,護照果度問咗未?爸爸身體好點嗎?
    加油!否極泰來,萬事一定會變好!

    回覆刪除
    回覆
    1. 問咗啦!外遊不接受快証!爸爸而家穩定番!多謝你!

      刪除
  2. 回覆
    1. 唔得架!外遊恕不接受快証!不過有旅行社熟人話日本可以接受三個月期!試博下先!

      刪除
  3. 入唔到架!快d去做快證啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 做唔到快証,旅遊入境唔受辨理!

      刪除
  4. 你爸爸冇事丫嘛...
    冇事啦....

    回覆刪除
  5. 真係好啦!我見到你啦!好掛住你!爸爸現在穩定咗!謝謝!你幾時搬?我現在準備上機!星期六見!

    回覆刪除