2011年9月19日 星期一

post相片

三位貓大帝的相post唔到,請問應該點做?請高人指點!謝謝!

4 則留言:

  1. 睇倒回應未, 應該得嫁啦, 以家我都係, 唔睇反自已個blog都唔知有人留言....
    上載相係, 毎次寫新blog 最頂到有寫明係上載相定vidoe, 你再試下....
    [版主回覆09/20/2011 21:39:53]好呀,等我試吓先,唔該哂!

    回覆刪除
  2. 第一次好多時會冇反應...refresh一吓再load之後可以放相架啦...不過放喺blog有d麻煩...唔會放你棍放既位...有時仲放唔倒tim...要多試幾次....

    回覆刪除
  3. 我發覺寫完新blog,想將d相post上去,但係都係搵唔到貓僕人所提及的blog上面的位置,相片或video,而家都唔知點post d相,唯有將d相放係facebook到,如你有時間請@我。Eva Chin,謝謝!

    回覆刪除
  4. 放相要放好多次先得,有時要save左退出,再入去編輯先放到,試多幾次啦,但系影片我就真系無晒計!

    回覆刪除