2011年8月27日 星期六

新卜問題

唔知點解,呢個升級板,攪咗好耐都攪唔點,相又post唔到,應該要點做,我好驚唔見哂d相,因有好多大佬嘅舊相響舊卜度,又唔知點搬過去?有冇高人指點?我個新卜名冇改度,都係黑柴媽媽,連黑柴個招牌相都post唔到?

3 則留言:

  1. 講真我都係諗住等到最後一分鐘......

    回覆刪除
  2. 我諗你仲系試玩階段,未正式升級,因為你依家呢個系舊blog版。
    其實你唔使咁麻煩去搬相,因為你一行左升級呢個動作,亞虎就會自動幫你D舊blog同相,自動遷移去新blog,正所謂乜都唔使做,之不過系新blog度記得去我的設定入面改番個暱稱:
    我的設定 -> Blog 資料 -> 個人檔案 -> 編輯 -> 記得改暱稱
     
    再到pulse 編輯其他資料 (系右下角)
     
    唔知幫唔幫到你
     
     
    [版主回覆08/28/2011 23:19:00]謝謝你的提點,讓我試試先,另可否與你做朋友邀請?謝謝!

    回覆刪除
  3. 當然可以啦!我都系受貓僕人所托。

    回覆刪除